Case: Conceptional 

We eat Food challenges for breakfast.

Concept voor een conceptontwikkelaar.

Conceptional ontwikkelt Food & Beverage (F&B) concepten voor foodketens en projectontwikkelaars. De kern van conceptional hebben we gevat in begrippen: Understand me and Surprise meBegrijpen en verrassen. Een goede F&B-oplossing heeft twee belangrijke ingrediënten nodig: het hoofd en het hart. Het hoofd geeft ons onderzoek, analyse, een logische manier van werken, procesbeheer. Het begrijpen. Maar tegelijkertijd geeft het hart creativiteit, de saus, het onverklaarbare, de emotie, het gevoel, de empathie, de menselijke factor. De verrassing

Lees hoe we tot een
passende positionering komen


Let’s eat
concepts

Walvis & Mosmans ontwikkelt een geloof

Wij vinden dat food de beste aandacht en zorg verdient. Wij vinden dat jij de beste aandacht en zorg verdient. Alles dat Conceptional ontwikkelt, aanbeveelt, denkt en oplevert wordt bepaald door twee ingrediënten: Begrijp me
en Verras me. Missie: We creëren F&B-concepten die je begrijpt en die je verrassen.

Website Conceptional

 

Make your mark

De conceptional "Marker"

Online experience

Een online wereld voor Conceptional